Pardot Consultancy

Creëer waardevolle leads en geef jouw verkoopteam de nodige extra zuurstof.

Pardot is de manier om je verkoop binnen B2B de boost te geven die ze verdienen.  Niet alleen verhoogt maketing automation je vermogen om potentiële klanten te herkennen, het stroomlijnt ook de manier waarop je met jouw leads aan de slag gaat en hoe jij ze naar het verkoopskanaal van jouw keuze begeleidt. Onze certified experts hebben allemaal de broodnodige jaren ervaring binnen sales & marketing om ook jouw sales een boost te geven.

Video afspelen

Pardot consultancyinclusief vrijblijvend introductiegesprek

Ben je op zoek naar een hands-on consultant met een brede kennis van zowel Pardot als alle marketing automation principes? Boek dan snel een introductiegesprek in.

Waarom Fish.digital?

  • Meer dan 15 jaar digitale ervaring in een waaier aan verschillende sectoren
  • Geen zware account management structuur. Bij ons betaal je enkel voor de consultants zelf
  • Vrijblijvend kennismakingsgesprek
  • Volledige transparantie op de wekelijks gepresteerde uren

Prijs op maat

FAQ

  • Pardot is een platform voor marketingautomatisering van Salesforce. Het is perfect voor organisaties die online marketing gebruiken om leads te genereren, het biedt services zoals e-mailautomatisering, targeting van e-mailcampagnes en het beheer van leads voor zakelijke verkoopdoeleinden (B2B).
  • Over het algemeen wordt Pardot aangeraden voor bedrijven die te maken hebben met complexe of uitgebreide verkoopcycli, omdat het hen de mogelijkheid biedt om in de loop van de tijd sterke relaties met klanten te onderhouden.
  • Pardot is ook geweldig voor bedrijven die al gebruik maken van het CRM-platform (Customer Relationship Management) van Salesforce, omdat het synchronisatieproces snel en eenvoudig wordt. In termen van bruikbaarheid beschikt Pardot over een intuïtieve en duidelijke interface die is ontworpen met marketing- en verkoopgebruikers in het achterhoofd.

Het belangrijkste verschil met Marketing Cloud is dat ze beiden ontworpen zijn voor verschillende soorten bedrijven. Pardot is geoptimaliseerd voor B2B-organisaties, terwijl Marketing Cloud in essentie ontworpen is om te voldoen aan de behoeften van B2C-bedrijven.

Pardot kost over het algemeen minder dan Marketing Cloud, omdat B2B-klanten een andere soort sociale media marketing, tekstgebaseerde campagnes of website-integraties nodig hebben dan B2C-klanten. Daarnaast komt het vooral bedrijven ten goede die via e-mailcampagnes andere bedrijven willen bereiken

Pardot bevat een reeks interessante functies om snel en efficiënt mooie digitale marketingcampagnes op te zetten. Bijvoorbeeld:

  • Een intuïtieve interface om u te helpen prachtige campagnes te bouwen.
  • Drag-and-drop-wizards om u door het campagnebouwproces te leiden.
  • Opties om bestanden, middelen en afbeeldingen in Pardot te hosten.
  • De mogelijkheid om bestemmingspagina’s, e-mailsjablonen en formulieren te maken die zijn gebaseerd op onze sjablonen of zijn aangepast met CSS en HTML.
  • Klantgedrag en website-trackers.
  • Opties voor zoekmachineoptimalisatie (SEO).
  • Prestatieregistratierapporten die zijn ontworpen om u te helpen iedere keer grotere en betere campagnes op te zetten.
  • Opties voor het genereren van leads.
  • Sociale marketinggidsen.