Search Engine Optimalisatie

Getting the basic van elke website right!

VERHOOG DE ZICHTBAARHEID VAN UW WEBSITE OP DE DIVERSE ZOEKMACHINES

Enkele cijfers om het kader te schetsen

98
van alle Belgen gebruikt een zoekmachine
33
van de Belgen gebruikt dagelijks een zoekmachine
93
is het marktaandeel van Google in België

Bezoekers via organische links genereren een hogere conversie dan bezoekers via een betalende link

De tijd dat SEO of zoekmachine optimalisatie enkel draaide rond het schrijven van teksten en genereren van links ligt al enkele jaren achter ons. Er spelen vandaag meer, veel meer factoren mee bij het bepalen van de positie van een website in de zoekresultaten.

Mijn aanpak bij een optimalisatietraject vertrekt steeds vanuit de reële en actuele context van het bedrijf waarvoor we optimaliseren. Een goede kennis van uw merk, doelgroep, producten/diensten, processen maar ook concurrentie en marktomgeving vind ik cruciaal en essentieel voor het welslagen van de optimalisatie en het genereren van goede en duurzame resultaten. Ik neem steeds de specifieke situatie van de klant als vertrekpunt en ontwikkelen een SEO-strategie op maat.

 Een SEO-traject bevat in mijn aanpak doorgaans volgende elementen:

  • Kosteloos high level audit, gekoppeld aan een introgesprek
  • Volledige SEO audit inclusief aanbevelingen
  • Optimalisatie van de SEO basics
    • Interne structuur
    • Bestaande content (inclusief meta content)
  • Boost visibiliteit van de website op organische manier
  • Maandelijkse rapportering + bijsturing

De kostprijs van een SEO traject is afhankelijk van de talen waarin u wenst te optimaliseren, de snelheid waarmee u resultaat wenst te zien en de grote van de website (aantal pagina’s, complexiteit, etc). Dit zorgt ervoor dat een SEO traject ook toegankelijk is voor de KMO maar tevens makkelijk kan worden geschaald voor de grotere organisaties.

Vraag je gratis SEO audit vandaag nog aan!

Aan wie zou ik een SEO-traject aanraden?

  • Bedrijven die hun afhankelijkheid van betalende campagnes zoals Google Adwords wensen af te bouwen
  • Elke bedrijf dat de kwaliteit van zijn bezoekers en dus ook de algemene conversie wensen te zien stijgen
  • Alle ondernemingen die tot op heden volledig afhankelijk zijn van externe partijen voor het genereren van bezoekers op de website
  • Bedrijven die geloven in relevantie, impact en marketing met duurzaam resultaat